16 Nisan 2010 Cuma

hiç


Hiç bir şey yapamamaktan yakınıyorum sürekli bir yerlere gidesim var ama toparlanıp da gideceğim yok. Birinin beni itmesi, kolumdan tutup hadi gidiyoruz demesi gerek... Mesela bu Pazar sabah erkenden kalkıp Bolu ya gidesim var :) Kahvaltı yapıp, sevimli bir şeyler görüp dönesim var... İstanbul da Ece zamanıymış Ece bir yaşına girdi, 23 Nisan da üç günlük bir İstanbul çıkartması hiç fena olmaz :) Üye olduğum spor klubünün hafta sonu için Ürgüp gezisi var hiç görmedim, gitsem balona binsem süper olurdu... Annemle Efe Fethiye ye gidiyorlar geçen bahar gittiğimiz organik yaşam köyüne onlara takılasım var :) Hiç futbol maçı izlemedim yakın zamanda büyük kalabalık bir futbol maçı izlemek istiyorum. Hiçlerim çoktu benim, hiçlerimin olmasını seviyordum hatta, şimdilerde yavaş yavaş yok etmeye başladım onları... Bildiklerimden ve çocukluğumdan itibaren takıntı haline getirdiklerimden sadece vanilyalı dondurma dışında hiç bir dondurmanın tadını bilmediğim kalmış galiba... Yeni yeni hiçler bulmalıyım kendime kalmamışlar...

Hiç yorum yok: