24 Haziran 2010 Perşembe

İnsanların ağzı torba değil ki büzesin !


Yardımcımızla yollarımızı ayırmamız Nasrettin Hoca nın fıkrasını geçti... Kız yeni nişanlandı çeyiz hazırlıyor böyle bir zamanda olmaz, amannn düğünden önce söylemeyin o kadar beklediniz bir ay daha bekleyin, düğünden önce morali bozulmasın, izindeyken o yenisini bulursunuz döndüğünde söylersiniz, aaa yeni biri başlamış işe siz de ne gaddarsınız bi de düğününe gittiniz!!! Önceden alıştırsaydınız şok olacak şimdi!!! Özcan Abi ve ben çok zayıfız bu konuda özel eğitim şart... Daha söyleyemedik hadi hayırlısı... İzinden önceki gün gerekirse çeker giderim diye tehditkar konuşmuştu keşke tamam bizim için problem olmaz deseydik... Düğünden önce olmaz engeline takıldı cümlelerim...

Dedem buradaydı çok güzel patates cipsi yiyormuş yeni öğrendim :)

Sözlüğünde olmaz kelimesinin karşılığı bulunmayan hatta karşılığını bırak bu harflerin yanyana, altalta dizili olduğu kelimenin bile bulunmadığı Büyük Dayı ziyaretlerini sıklaştırdı geç saatlere kadar çalıştırıyor bizi. Geçen hafta Meşrep le aynı anda dağıldık :) Haftanın ilk günü bu kadar eğlenilebildiğini görmemiştim. Cuma cumartesi dağıtıp pazartesi zoraki döndükleri işlerinden mutsuz ayrılıp eve erken gidip, yine bir çalışma günü olan salı gününü beklediklerini sanırdım... Belki de bu çok eğlenen grup, öğrenciydi okullar kapandı, ortalamalar belli oldu üniversite son sınavına ramak kaldı...
Üniversite sınavı demişken geçen cumartesi matematikten sınava girdim gerçekten tam anlamıyla hüsrandı... Ne türev hatırlıyorum ne logaritma ne de hiç bir zaman tam olarak öğrenemediğim integral... Son dakikasına kadar oturdum üç beş soru yapacağım diye başımı ağrıttım... Etrafımdakilerden gereksiz yere kendine eziyet ettin tepkileri aldım bolca... Yeni bir bölüm hayallerimi kapattım ama yine de bu cumartesi olan edebiyat sınava gireceğim :) Belki de sınavdan önce beni gezdirme sözü olan sözünü tutmadı hala diye sınavım kötü geçti... Bahane mi arıyorum? Evet. Bahane görünene değil bilinmeyene...

Vizem çıktı :) Leyleği havada mı gördüm? Yok yok havada görmedim taktım koluma birlikte uçuyoruz :) Haftasonu Çeşme deyim :) Çarşamba günü Londra da dönüşte İstanbul da :) İşim yok mu benim? Var hem de çok çooook çalışmam lazım çooook modundayım...

2 yorum:

Turuncu Gezegen dedi ki...

Hımmm çok imrendim sana :)) keyifle gez.. sevgiler :)

Adsız dedi ki...

:))farkettin mi bilmem ama yazı benim konuşmalarım gibi konudan konuya geçmiş:))ama okurken çok eğlendim daha sık yazı bekliyoruz şeker


aslım:))